Tervetuloa kaikki Pääkkösten sukutapaamiseen Kuhmoon lauantaina 16.7.2022

Järjestämme jo perinteeksi muuodostuneen sukutapaamisen pitkästä aikaa Kuhmossa lauantaina 16.7.2022 kello 14 alkaen. Paikkana on tuttuun tapaan Eräranta, joka sijaitsee Ala-Vieksillä Kellojärven tuntumassa. Osoite on Konapintie 110, 88900 Kuhmo.

Tapaamisen aluksi pidämme yhdistyksemme sääntömääräisen vuosikokouksen, jonka jälkeen jatkamme ohjelmaa keveämmissä merkeissä. Tarjolla on palvilihakeittoa ja munkkikahvit. Erärannassa on mahdollista myös saunoa aidossa pihasaunassa, ja löylyissä tarkenee! Uimaankin pääsee saunan takaa.

Pyrimme järjestämään mahdollisuuden osallistua tapaamiseen myös etäyhteydellä. Tiedustelut etäosallistumisesta Leenalta la 16.7 klo 12:een mennessä puh 0405740794.

Illan päätteeksi kaikki halukkaat voivat siirtyä porukalla jatkamaan juhlintaa Ylä-Vieksin Vesantalolle, jossa legendaarinen Highway-yhtye esiintyy pitkästä aikaa livenä.

Muistattehan varautua säänmukaisilla ulkoiluun sopivilla vaatteilla ja jalkineilla. Nuotion lämmössä toki tarkenee.

Sukuseuran hallitus toivottaa teidät kaikki lämpimästi tervetulleiksi Erärantaan