Tuubihuivi

10,00€

Kaunis ja käytännöllinen asuste suojaa säältä ja hyönteisiltä. Sukuseuran logolla varustettu tuubihuivi sopii joka päähän ja kaulaan sekä mahtuu kätevästi vaikka taskuun. Hinta sisältää postituskulut.

Tuubihuiveja voi tilata Merja Pääkköseltä

Uusi juhlalippalakki

15,00€

Tyylikkäästi muotoiltu päähine, jossa sukuseuran logo komeasti keskellä ja lipan reunassa uutuutena punaiset tereet. Juhlistaa ja piristää. Hinta sisältää postituskulut.

Juhlalippalakkeja voi tilata Merja Pääkköseltä

Avaimenperä

5,00€

Välttämätön ja kätevä apu kaupassa, koska mukana standardoitu kärrypoletti. Kevyt muovinen rakenne, jota koristaa sukuseuran logo. Hinta sisältää postituskulut. Avaimenperiä voi tilata Merja Pääkköseltä

Muki

12,50 €

Sukuseuran logolla varustettuja mukeja on jälleen saatavana. Mukin tilavuus on 0,4 l, ja muki kestää hyvin konepesua. Mukin hinta on 12,50 €, minkä lisäksi peritään mahdolliset postikulut.

Mukeja voi tilata Merja Pääkköseltä

Lippalakki

15,00 €

Sukuseuran logolla varustettu lippalakki. Uskomattoman tyylikäs lakki suojaa auringon häikäisyltä ja estää samalla tehokkaasti hyttysten hyökkäykset. Lippalakin hinta on 15,00 €, minkä lisäksi peritään mahdolliset postikulut.

Lippalakkeja voi tilata Merja Pääkköseltä